ВАДАПРАВОД - дыспетчар:
Кругласутачная дыспетчарская служба:
Факс дыспетчарскай службы:
КАНАЛІЗАЦЫЯ - дыспетчар:
Кругласутачная дыспетчарская служба:
Факс дыспетчарскай службы:
ВАДАЗБЫТ - даведачная:
Даведачная служба:
ПРАВЕРКА, РАМОНТ І ЗАМЕНА ЛІЧЫЛЬНІКАЎ:
Глядзець усе нумары
Cмотреть все телефоны
Минскводоканал
Меню

АНКЕТА ЎдасканаленнЯ работы СА спажыўцамі-наведвальнікамі

Паважаныя абаненты!

З мэтай паляпшэння нашага з Вамі супрацоўніцтва, уліку вашых патрабаванняў і пажаданняў просім Вас запоўніць дадзеную анкету.
Загадзя дзякуем!

Імя спажыўца, (прозвішча, імя, імя па бацьку)
Адрас пражывання, адміністратыўны раён г. Мінска
Пазначце найменне паслуг
Водазабесячэнне
Водаадвядзенне (каналізацыя)
1. Ці зручна арганізаваны пошук інфармацыі пра паслугі, тарыфы і магчымасці арганізацыі на сайце УП «Мінскводаканал»?
Так
Не
2. Як спажыўца, ці задавальняе Вас якасць аказання жыллёва-камунальных паслуг па водазабеспячэнні (якасць вады, напор вады, аператыўнасць ліквідацыі аварыйных сітуацый)? (калі не, то пазначце прычыны)
 Так
Не
3. Ці выкарыстоўваеце Вы вадаправодную ваду для піцця і прыгатавання ежы? (калі не, то пазначце прычыны)
Так
Не
4. Ці падтрымліваеце Вы рашэнне Урада Рэспублікі Беларусь аб пераводзе горада Мінска на водазабеспячэнне з падземных крыніц?
Так
Не
5. Ці задавальняе Вас узровень арганізацыі водаадвядзення (каналізацыі) на тэрыторыі Вашага адміністратыўнага раёна (адсутнасць паху каналізацыі і разліваў каналізацыі і да т.п.)?
Так
Не задавальняе
6. Ці лічыце Вы мэтазгодным пераход на дыстанцыйны метад зняцця паказанняў з прыбораў уліку расходу вады, г.зн. ажыццяўленне счытвання паказанняў з прыбораў уліку расходу вады без удзелу спажыўца?
Так
Не
7. Ці праводзілася ў Вашай кватэры зверка паказанняў прыбораў уліку расходу вады кантралёрамі вадаправоднай гаспадаркі УП «Мінскводаканал» за апошнія два гады?
Так
Не
8. Ці задаволены Вы атрыманнем інфармацыі, якая цікавіць Вас, пры звароце ў службы УП «Мінскводаканал»?
Так
Не (пазначце службу)
9. Пазначце, калі ласка, якім формам звароту ва УП «Мінскводаканал» па пытаннях прадастаўлення паслуг Вы аддаеце перавагу:
Асабістая сустрэча са спецыялістам
Запіс на прыём да кіраўніка
Званок спецыялісту
Званок кіраўніку
Пісьмовы зварот
Скарга ў вышэйшую арганізацыю
Зварот у СМІ (газеты, радыё, тэлебачанне)
Іншае
10. Вашы прапановы, заўвагі, пажаданні:
 

 
 
Наверх

У вас нет аккаунта?

Спасибо за регистрацию на нашем портале

Пароль выслан на указанный при регистрации e-mail